Kapoenenweekend 29/04 - 1/05

Beste ouders en kapoenen,

Hiep hiep hoera, ons tweede weekend komt er binnenkort aan!! Deze keer wordt het nog wat spannender want nu zijn we twee nachtjes weg van huis. Ons super leuke weekend gaat van start op vrijdagavond 29 april. We verwachten jullie om 19u30 aan het scoutslokaal van Sint-Raphaël in Beveren (adres: Pastoor Steenssensstraat 110, 9120 Beveren, dit is aan het zwembad). Daar mogen de kapoenen op zondagmiddag 1 mei om 12u ook weer opgepikt worden. Voor vrijdagavond voorzien we nog een kleine snack maar geen volledige maaltijd.

Het thema van ons weekend is Finding Nemo! Neem dus zeker verkleedkleren mee in dit thema 😉 (alles wat met de zee te maken heeft is oké!). We kunnen alvast 1 verrassing verklappen omtrent dit thema en dat is dat we zelf ook gaan zwemmen!!! De kapoenen die nog niet zo vaak zijn gaan zwemmen nemen best hun zwembandjes mee en laten dit ook eerst aan de leiding weten. Wat we voor de rest van dit weekend gaan doen houden we nog even geheim maar plezier gegarandeerd!

Hoe kan je je nu inschrijven voor dit weekend? Het weekend kost 30 euro, hier zit de prijs voor het zwemmen al inbegrepen. Dit mag overgeschreven worden op het rekeningnummer BE24 7330 2250 4838 (vergeet zeker de naam van de kapoen niet te vermelden). Graag ook nog een mailtje sturen naar Kapoenen@scoutskieldrecht.be met daarin de vermelding dat je meegaat op weekend.

Wat moet  we allemaal meenemen op dit weekend?

Slaapgerief

• Veldbedje of matje
  • Slaapzak
  • Kussen
  • Één knuffel
  • Pyjama

Kledij

• Aangepaste kledij (warmere kleren als het kouder is, regenjas bij regen, …)
  • Een extra broek
  • Extra trui
  • Proper ondergoed en sokken
  • Toiletgerief

Zwemgerief

• Rugzak
  • Handdoek
  • Zwempak
  • Zwembandjes (eventueel)

• Kledij in het thema Finding Nemo
  • Zaklamp
  • Geneesmiddelen (eventueel, naam noteren en aan de leiding geven)
  • Kids ID

Hopelijk gaan jullie allemaal mee!

Veel groetjes van jullie leiding Tommy, Juul, Robbe en Kaat