Kapoenenweekend 5-6 november

Yes wij gaan op weekend! Dit jaar werd aan de kapoenenleiding van Scouts Kieldrecht gevraagd om de Olympische spelen te organiseren. De kapoenen zijn uitgenodigd om deel te nemen aan onze spelen en krijgen de kans om voor verschillende medailles te strijden!

Omdat het voor veel van jullie waarschijnlijk de eerste keer een weekendje weg van huis is, maken we er een mini-weekend van in eigen lokaal. We spreken vrijdagavond 5 november om 19u af aan het scoutslokaal (er wordt nog een snack voorzien maar geen volledig avondmaal) en zaterdag 6 november om 17u30 mogen jullie daar terug opgehaald worden.

Het thema is: De Olymische Spelen! Dus kom zeker verkleed als je favoriete sport-personage. Je mag je verwachten aan een weekend vol met leuke spelletjes rond dit thema.

Hoe schrijf je je in voor dit supercoole weekend? Het weekend kost 10 euro per kapoen. Dit mag overgeschreven worden op het rekeningnummer BE24 7330 2250 4838 (vergeet zeker de naam van jullie kapoen niet te vermelden). Graag ook nog een mailtje sturen naar Kapoenen@scoutskieldrecht.be met daarin de vermelding dat jouw kapoen meegaat op weekend.

Wat moet  we allemaal meenemen op dit weekend?

Slaapgerief

• Veldbedje of matje
  • Slaapzak
  • Kussen
  • Één knuffel
  • Pyjama

Kledij

• Aangepaste kledij (warmere kleren als het kouder is)
  • Lange broek
  • Extra trui
  • Proper ondergoed en sokken
  • Regenjas
  • Toiletgerief

Varia

• Olympische spelen verkleedkledij
  • Zaklamp
  • Geneesmiddelen (naam noteren en aan de leiding geven)
  • Kids ID

Veel groetjes van jullie leiding Tommy, Juul, Robbe en Kaat!!