Uniform

Als scouts dragen we steeds een uniform. Bij kapoenen vragen we om steeds een scoutsdas te dragen tijdens de scoutsactiviteiten. Vanaf de wouters komt daar een T-shirt of trui van onze scouts bij. Een hemd wordt meestal gedragen vanaf de jonggivers, maar dat mag uiteraard ook vroeger. Verder is het uit den boze om met een jeansbroek naar de scouts te komen, een neutrale broek of rok in het groen, grijs, zwart of bruin kan wel.

Voor en na de activiteiten kunnen er steeds dassen, T-shirts, truien en kentekens gekocht worden bij de leiding.

Ons aanbod:

• Dassen: €9
  • T-Shirts scouts Kieldrecht: €10
  • Truien scouts Kieldrecht: €20
  • Kentekens: €1

Elk jaar is er een nieuw thema waar ook een kenteken bijhoort, deze voorzien wij en krijgen jullie tijdens de huisbezoeken en de startdag. Mocht je nog een kenteken missen van een vorig jaar, kan je dat komen kopen bij de leiding. Als wij er geen meer hebben liggen, kan je ze steeds bestellen via de Hopper. Hieronder vind je nog een afbeelding over waar je kentekens moeten hangen op je hemd.

• Hemden: €36,50 (kinderen) / €39,50 (volwassenen)

Hemden hebben we niet op voorraad in het lokaal. In het begin van het jaar houden wij een uniformenverkoop waarop je bij ons hemden kan bestellen. Doorheen het jaar kan je ook altijd bestellen via www.hopper.be. Voor wie liever echt gaat shoppen, heeft Hopper ook winkels in Antwerpen en Gent.

Uniformenverkoop:
Deze valt in het begin van het jaar (oktober/november). We huren dan paskoffers van Hopper met hemden, broeken, rokken, truien, T-shirts en petjes. Iedereen is welkom om kleren te komen passen en te bestellen.