Geen fysieke activiteiten jong-givers & givers (t.e.m. 15/11)

Beste ouders en leden,

Gisterenavond heeft de regering bekend gemaakt dat vanaf vrijdag 30 oktober geen activiteiten meer toegelaten zijn voor jongeren vanaf 12 jaar. Concreet betekent dit voor onze scouts:

• Geen fysieke activiteiten meer voor de GIVERS (al zeker tot en met 15 november)
  • Geen fysieke activiteiten meer voor de JONG-GIVERS (al zeker tot en met 15 november)
  • Geen overnachtingen/kampen voor de KAPOENEN, WOUTERS, JONG-GIVERS & GIVERS (al zeker tot en met 15 november)

Voor onze wouters & kapoenen mogen de normale activiteiten (momenteel) dus gewoon doorgaan! De wekelijkse activiteiten zijn zoals gewoonlijk te vinden op de Wasdanou op onze website https://scoutskieldrecht.be/wasdanou.

Hoe jammer wij dit ook vinden, wij begrijpen deze beslissing volledig. Hopelijk kunnen we elkaar snel weer terugzien in veiligere omstandigheden!!

Hou jullie goed & blijf gezond!

Veel groetjes,
De leiding van Scouts Kieldrecht