Jaarafsluiter: zomerbar + spaghetti avond

Beste leden, leiders, ouders, sympathisanten

Aan alle mooie liedjes komt een einde en zo ook aan dit schitterende scoutsjaar. We zouden graag dit mooie jaar in schoonheid afsluiten met een ultra gezellige zomerbar met aansluitend een heerlijke spaghettiavond.

Zoals gewoonlijk gaan we tijdens de laatste activiteit (29/06) zwemmen. Deze activiteit eindigt rond 16u, voor ons véél te vroeg! Wij hebben namelijk nog veel energie over. Daarom openen wij voor de derde keer ons gezellig giverterras onmiddellijk na de activiteit. Ideaal om nog een praatje te slaan met de leiders die je zoon of dochter een geweldig kamp gaan bezorgen of om al een eerste keer terug te blikken op alweer een geslaagd scoutsjaar. Inkom is zoals gewoonlijk gratis!

Wij zijn uiteraard hongerig aan het uitkijken naar hét hoogtepunt van het jaar: het zomerkamp. Om die honger toch al een beetje te stillen voorzien wij vanaf 18u heerlijke zelfgemaakte spaghetti (A volonté). U kan daarvoor inschrijven via volgende link:

Keuze uit:

• Spaghetti Bolognaise Kind/Volwassene (€8/10€)
  • Spaghetti Vegie Kind/Volwassene (€8/10€)

Tot dan!