Jong-giver weekend 10-12/11

De Jong Giver leiding van Scouts Sint Michiel Kieldrecht,roept, in opdracht van het roemrijke vaderland, zich met spoed in werkelijken paraatheid te begeven naar:

The Sjelter Headquarters

• Wanneer: Vrijdagavond 10 november om 19u00
  • Hoe: Met een strijdwaardige fiets, met daarbij volledige uitrusting: matje, slaapzak, regenkledij, tandenborstel,… Meer info hieromtrent vindt u op https://www.scoutskieldrecht.be/kampinfo/bagagelijst
  • Bestemming: De frontlinie

Aanmelden voor deze veldtocht gaat gemakkelijk door een mailtje te sturen naar jonggivers@scoutskieldrecht.be met naam van de rekruut en, aanvullend om dergelijke campagne te kunnen financieren, wordt aan de ouders met enige trots gevraagd 25 Belgische Eurofranken per postduif over te brengen op het rekeningnummer: BE02 7330 2250 5040.

Na een felbevochten weekend wordt er verwacht dat we door heldenmoed en tactisch inzicht van de Jong-Givers de vijand in de pan hebben gehakt en kunnen terugkeren naar onze basisplaats op zondag 12 november om 14u.

Mocht u nog altijd met prangende vragen zitten, mag u ons altijd gerust contacteren.

Wij hopen dat jullie strijdgevoel hierbij aangewakkerd is en dat jullie de compagnie komen versterken!

Bon courage,

Veldmaarschalken Tommy, Wout en Michaël