Kapoenenweekend: reis rond de wereld!

Allerliefste kapoenen,

Wij gaan voor een tweede keer op weekend. Joepie! Zijn jullie klaar om mee met ons in het vliegtuig te stappen voor een reis rond de wereld? Pak jullie koffer, bemachtig je reiskaart en stempel doorheen het weekend zoveel mogelijk bestemmingen af! Benieuwd waar we allemaal naar toe vliegen? Kom ons dan zeker vergezellen op weekend!

Wanneer en waar vertrekt ons vliegtuig?

Jullie vlucht vertrekt vrijdag 23 februari om 19u in het scoutslokaal te Beveren (Schuttershofstraat 19, Beveren).

Wanneer landen we weer?

Onze landing is gepland op zondag 25 februari om 12u eveneens aan het scoutslokaal in Beveren.

Wat moet er allemaal in onze koffer zitten?

Slaapgerief

• Veldbedje

• Slaapzak

• Kussen

• Knuffel (1)

• Pyjama/slaapkleedje

Kledij

• Regenkledij

• Lange broek

• Extra trui

• Proper ondergoed en sokken

• Pantoffels

• Toiletgerief

• Verkleedkledij: alles in het thema van reizen van een steward(ess) tot een pizza die Italië voorstelt

Varia

• Zaklamp

• Geneesmiddelen (naam noteren en aan de leiding geven)

• Kids ID

• Borden, bestek, beker

Hoe kunnen we deze reis rond de wereld boeken?

Het reisje kost 25 euro per kapoen. Dit mag overgeschreven worden op het rekeningnummer BE24 7330 2250 4838 (vergeet zeker de naam van jullie kapoen niet te vermelden). Graag ook nog een mailtje sturen naar Kapoenen@scoutskieldrecht.be met daarin de vermelding dat jouw kapoen meegaat op wereldreis. Op deze manier kunnen we voldoende plaatsjes reserveren op het vliegtuig.

We hopen dat we jullie warm hebben gemaakt om met ons een onvergetelijke reis te beleven! Wij kijken er alleszins naar uit!

Liefs,

Rietje, Karen & Dries