Sifakkeltocht

Beste scoutsvrienden & sympathisanten,
Zaterdag 27 maart 2021 organiseren de givers van Scouts Kieldrecht onze jaarlijkse Sifakkeltocht. Gezien de huidige coronamaatregelen kunnen we deze jammer genoeg niet organiseren zoals eerdere edities. Omdat dit een evenement is dat toch wel nauw aan ons hart ligt hebben we besloten om er een coronaproof-editie van te maken zodat we het toch kunnen laten doorgaan.
Dit jaar zullen we niet met z'n allen op tocht gaan maar kan iedereen afzonderlijk in zijn bubbel op pad. Hoe zal dit dan juist in zijn werk gaan? Via onderstaand formulier kan je op voorhand je fakkels aanvragen. Omdat we achteraf geen bar kunnen voorzien om de dorst te lessen kunnen jullie ook een drank- en snackpakket samenstellen om onderweg mee te nemen.
Om er voor te zorgen dat alles coronaproof verloopt zullen we zelf op voorhand 3 verschillende routes uitstippelen. De ene al wat korter of langer dan de andere zodat de kinderen zeker ook meekunnen! We zullen verschillende tijdsloten voorzien zodat het geen ophoping wordt op de scouts. De route zal je die avond zelf kunnen kiezen. Wie niet aanwezig kan zijn op 27 maart kan ook gewoon op een andere dag om zijn/haar pakket komen en kan met eigen bubbel op fakkeltocht wanneer dit het beste uitkomt!
Een fakkel kost 5 euro en gaat heel de tocht mee!! Wie wilt kan er ook een drank- en snackpakket bijbestellen! We bieden ook kleinere fakkels voor kinderen aan. Wij vragen aan iedereen om zich in te schrijven per bubbel.
Betalen doe je door achteraf te storten naar BE88 7330 2250 5141 met vermelding van uw naam en het aantal fakkels dat u wil bestellen of door de avond zelf cash te betalen.
De naam ‘Sifakkeltocht’ is afgeleid van sifaka, de totem van Silke. Op dit evenement serveren we weer onze eigen gebrouwen biertje om haar te herdenken. Wie graag zelf een doosje Silfaka's wilt bestellen is altijd welkom om ons hier over te contacteren op groepsleiding@scoutskieldrecht.be of stuur ons via Messenger op onze Facebook pagina.
Inschrijvingsformulier:
(inschrijven per bubbel)
wat?
een fakkeltocht met drank- en snackpakket. Afspraak op verschillende tijdsloten en met verschillende routes.
waar?
Scouts Sint-Michiel Kieldrecht, Oud Arenberg 88b
wanneer?
Op zaterdag 27 maart 2021! Wie niet kan op deze datum: dit fakkelpakket is te gebruiken op eender welke dag jij verkiest!
Minder weergeven