WEEKEND JONG - GIVERS

Liefste Jong-Givers,
Beste ouders,

Zoals reeds aangekondigd gaan we van 3 tot 5 februari op wolvenweekend! Hoera! Om het voor iedereen nog wat spannend te houden, onthullen we de weekendplaats nog niet. Maar we willen jullie toch graag de nodige informatie meegeven. Eerst en vooral willen we vragen om ten laatste 1 februari 30 euro over te schrijven op het rekeningnummer  BE02 7330 2250 5040  met de vermelding “jong-giverweekend + naam van het lid”. Pas dan ben je ingeschreven voor het weekend.

De planning ziet er als volgt uit:

Vrijdag 3 februari vertrekken we om 18u30 met de fiets aan het lokaal. Zorg dat je fiets volledig in orde is (banden, remmen, lichten..). Kom in perfect scoutsuniform!

Zondag  5 februari zullen we om 14u terug aan de sjelter zijn.

Wat nemen we zeker mee?

-Kids ID/Identiteitskaart
-Slaapzak en matje
-Bestek en gamel + beker