Wijziging data groepskamp

Beste ouders,

Door wat miscommunicatie met de verhuurder van het kampterrein in Boortmeerbeek gaat het kamp door van 11 juli  tot en met 20 juli (i.p.v. 21 juli). Wat dus wilt zeggen dat de leden een dag vroeger naar huis gaan.

Mogelijks vertrekken de givers of jong-givers al enkele dagen vroeger met de fiets. Dit is nog niet zeker. Er volgt zeker nog voor alle takken een infoavond i.v.m. de planning van het kamp.

De data is al aangepast op de website. De kapoenen en wouters vertrekken iets later op kamp. Dat kan u allemaal terug vinden via deze link: https://www.scoutskieldrecht.be/kampinfo .

Mochten er nog onduidelijkheden zijn of vragen, kan u gerust iemand van de leiding aanspreken voor of na de activiteit. U mag ook altijd een mailtje sturen naar groepsleiding@scoutskieldrecht.be .

Hopelijk vormt dit geen probleem in verband met jullie planning en kunnen de leden genieten van hun eerste (of tweede) super leuk en tof groepskamp! Wij kijken er alvast naar uit!

Met vriendelijke groeten,

De leiding