wouterweekend

Hey wouters en ouders!

Het wordt weer eens tijd dat we er met z’n allen een weekendje op uittrekken en dat toen we deze keer in Sint-Gillis-Waas! Het weekend gaat door van vrijdagavond 20 oktober tot zondagmiddag 22 oktober. Het thema is Halloween dus verkleden is de boodschap!

We zien jullie graag vrijdagavond om 20u verschijnen aan het scoutslokaal van Sint-Gillis-Waas. Adres: Tybaertstraat 1, 9170 Sint-Gillis-Waas. Jullie kunnen zondag weer opgehaald worden om 12u.

Je inschrijven voor het weekend is niet moeilijk. Gewoon een mailtje sturen naar wouters@scoutskieldrecht.be met een bevestiging en ook nog €25,00 storten op BE13 7330 2250 4939 met daarbij de naam van de wouter.

(degene die een lijst willen met wat ze mee moeten nemen, deze vind je terug op de scoutssite)

Wij hopen op een grote opkomst!

Griezelige groetjes van jullie leiding