Kapoenen Weekend 10/11/18 -11/11/18

Beste kapoentjes en ouders,

Binnenkort gaan wij op ons eerste kapoenenweekend en niet zo maar een weekend, een echt legerweekend! Het is oorlog!!! Bescherm het fort en verdedig de grenzen, maar ga ook naar het fronten vecht zij aan zij met je vriendjes!

Omdat dit voor veel kapoentjes het eerste weekend is, houden we dit super stoere legerweekend in eigen lokaal. Jullie kapoentjes worden op zaterdag 10 november om 10:00 dus aan ons eigen lokaal verwacht en het geweldige weekend  eindigt jammer genoeg al de volgende dag, zondag 11 november, om 11:00.

Het weekend kost 10 euro per kapoen. Dit mag overgeschreven worden op het rekeningnummer BE24 7330 2250 4838 (vergeet zeker de naam van jullie kapoen niet te vermelden). Graag ook nog een mailtje sturen naar Kapoenen@scoutskieldrecht.be met daarin de vermelding dat jouw kapoen meegaat op weekend.

Wat moet er allemaal in onze koffer zitten?

Slaapgerief

• Veldbedje of matje (voor het zomerkamp is een veldbedje wel aangeraden)
  • Slaapzak
  • Kussen