Kapoenenweekend 13-15 maart

AARRRGGHHHHH

kapoentjes en ouders Hijs je zeilen en trek je ankers op want we vertrekken op een groots zeerover avontuur! Bereid je alvast voor op schattenjagen, woeste waters overwinnen en je van je stoerste kant laten zien op de schimmige piratenmarkt.

De eerste helft van het scoutsjaar is voorbij en ons tweede kapoenenweekend komt in zicht. Deze keer, wel op verplaatsing, spreken we af vrijdag 13 maart om 19u30? af aan het lokaal van Scouts & Gidsen Sint-Raphaël (adres: Pastoor Steenssensstraat 110, 9120 Beveren). Jullie kunnen jullie stoutmoedige piraten en matrozen terug ophalen zondag 15 maart om 11 uur op het zelfde adres.

Het weekend bedraagt 25 euro per kapoen. Dit mag overgeschreven worden op het rekeningnummer BE24 7330 2250 4838 (vergeet zeker de naam van jullie kapoen niet te vermelden). Graag ook nog een mailtje sturen naar Kapoenen@scoutskieldrecht.be met daarin de vermelding dat jouw kapoen meegaat op weekend.

Wat moet er allemaal in onze koffer zitten?

• Aangepaste kledij (warmere kleren als het kouder is)
  • Lange broek
  • Extra trui
  • Proper ondergoed en sokken